Najjsseee?

hejhej :D
Idag har jag gjort:
•Vaknade tidigt ..
•Gick ner och åt frulle :P
•Klädde på mig stallkläder och cyklade ner..
•mockade åt ponnysarna ..
•Släppte Sharon ..
•Borstade Bebisssen ;)
•Malle kom och "prov red" Sharon ..
•Fikade med kakor, bullar och saft (y)(y)!!
•Cyklade hem..
•Satte mig framför datan och kollade på The last song .. JÄVLIGT BRA ! stor grät andra halvan av filmen!
•Efter det så satte jag på en disney film .. faan aja jag kommer inte ihåg namnet men aja ;D
•sedan så åt jag grillat kött *mums*
•Och nu sitter jag och tittar på Gosip girl ;)
AAHHAHAH tänkte visa olika frysyrer ?
hahahah naajjseeee ;D
aja nu ska jag dra upp och hämta ngt gött att tugga på ;) <3
xoxo
hahhahaha .. jaaaaa ?? normalt ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0