Utkast:??? WTF !!!! Maj 4, 2011

JÄVLA BLOGG. SE HATA !!!!! DEN BARA SLÄNGDE DEN I SOPTUNNAN :'(( AJA NI FÅR DETTA INLÄGGET OCH MITT NYA SOM SNART KOMMER (A)
TJO- bre mdf !!!
Igår han jag inte skriva på bloggen .. orkade inte ;)
Men jag red ilf Sharonbebisen igår :D
Jag vet inte men det var något annorlunda med min ridning igår :O :S
Eftersom att jag har ridit prinsen nästan hela förra veckan .. så blev det annorlunda ,,,
För jag har alltid varit sån som har korta och långa och hit och dit med tyglarna .. och då är det ju inte konstigt om sharon blir förvirrad?
Såå när man rider på prinsen måste man ha en stadig utetygel .. men ändå inte bli för stark .. och inte släppa benen ,, såå det blev jävligt bra på sharon igår .. önskade att ngn hade ilmat ;).. såå nu hoppas jag att det går lika bra idag på markarnetet (AA) <3
nu ska jag dra ner och äta frulla .. soo long suckers ;) <3
//KELLY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0