2011-2012

Nu har jag letat och letat bland grejer som jag vill ha :D
Det ska köpas in nya tävlings outfits !
tänkte visa er 3 st som jag skulle kunna tänka mig att köpa :D


HV Polo allt ihop !
Ljusblå?,Turkås/silver:D


SÅ HIMLA KÄR SKOJJAR INTE ! SKA KÖPAS !
svart/rosa

Det rosa exklusive schabraket har jag redan , men ingen huva .. vill ha en svart ? , så om jag köper ''kittet'' med John Whitaker Metallic , så kan jag ju ta huvan till detta schabraket . ELLER? hmm

Just nu använder jag det gamla vanliga Marinblåa JW shabraket , ni vet vilket jag menar? med rött och vitt i kanterna? :D älskar det , och kommer inte sluta använda det .. men vill ha lite altenativ att välja från? Men John Whitaker Metallic är ETT SKA !

mera update senare ^^

xoxo

-kelly-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0