Allt klart

Som de flesta nog märker är det nästan storm ute. Blåser och regnar riktigtriktigt mycket så hästarna får vila. Tänker inte bege mig ut i en storm...
Det är nu man vill ha manege eller paddock med tak. Meningen var att vi skulle byggt våran paddock i sommras men av olika anledningar så blev det inte av. Hann inte riktigt med det.

Men jag och Emily har mockat, fixar mat och vatten, lagt in hö i stallgången till kvällsmat och frukost. Så allt är klart och det är bara att ta in hästarna senare. De lär inte få gå ute länge idag men bättre än ingenting.

Väntar på att ridsport ska börja sända på SVT. Det börjar klockan 11 så jag måste avrunda mitt inlägg nu.

Tidsinställda är fixade och det lär inte bli super bra update idag men ni står väl ut? Bloggat ganska mycket det senaste faktiskt... Outfit är påväg

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0