Dagens RP

Dagens ridpass såg ut som att Ubbe reds ut. Dock var han överpigg och var alltmänt springig men det släppte lite sen i slutet. Red inte specieltt långt utan bara för att han skulle röra på sig.

Zack reds ut i skogen med My som red Lana. Cindy fick också gå en skogstur!
¨
Palett red jag ut en längre runda i mörkret. Ca 1 timma. Krävde ingenting utan galopperade och travade i en ganska fri form. Alltså inte speciellt låg. Bra att variera formen om ni inte visste det!

Otto fick sig en promenad.

Imorgon har jag sovmorgon till tjugo i tio. Funderar på att rida 2 hästar innan det. Otto och Ubbe tror jag det blir isf. Sen vet jag inte om jag ska ta halv nio bussen eller tio i nio. Återstår att se helt enkelt!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0