Dålig uppdatering

Låg uppdatering på bloggen idag men både jag och Kelly har ett liv utanför bloggen.

Men för övrigt idag gick skolan hyfsat snabbt och det var någon på skolan som hade satt på brandlarmet, det var alltså ingen övning?! Men vi 9:or borde ju vara vana av att det tjuter plötsligt nu förtiden men både jag och Jennifer + hela klassen flög upp ur stolarna.

Hästarna har fått röra på sig.
Red ut Zack i ca 10 minuter innan jag jobbade i paddocken med galoppen. Kortade och längde vilket han gjorde riktigt bra och jobbade med bommar på backen. Red i paddocken i ca 15 minuter innan jag skrittade ut i ca 20 minuter.

Cindy longerades med galoppbommar = hon ska fokusera och inte bara springa runt. Hon gjorde det galant och jag red ut henne i 15 minuter i 'skogen'.

Otto red jag ut på med Palett på släp då Palett bara behövde röra på sig efter gårdagens träning. Både hon och Otto skötte sig.

Red ut Ubbe i ca 20 minuter i kolsvart mörker. Gjorde en hel del öppna och slutor ink skänkelvikningar. De satt som en smäck!

Imon får jag se hur många hästar som hinns med!

/jenny

Kommentarer
Postat av: Sara Jonasson

Hej! Har för mig att jag skrivit det här förut men är inte säker :P Du får gärna svara via mejl om du har tid och lust!

Var du och provred royal rocket? Skeúlle vara intressant att veta vad en såpass duktig ryttare som du tyckte om honom, vad han borde förbättrats osv :)



Kram sara!

2011-11-15 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0