..

Känner att det var ett tag sedan jag updaterade?
Jag har haft fulllt upp och nästan glömt av bloggen lite (INTE BRA!) Ska skärpa mig -lovar!

Idag- Så blir det läxor m.m (Inget stall!)
Imorgon- Rida ut en kort sväng , putsa , packa , och tagga !
Lördag-Tävling i Alingsås :D L.B
Söndag-Tävling på LERK -på en sexårig lektions valack (Cato!)- Träna inför lucia firandet på LERK!
Detta var resten av veckans planer :D

Över till ngt annat!
Rojsan är just nu på topp , eller ja VI är just nu på topp! Det går bra i både rdessyr och i hoppningen :D Jätte nöjd ! , Hon har dessutom gått upp lite i vickt och musklat på sig lite vid nacke och rumpa ! Grymt ståt över min lilla ponny som dessutom går ganska fint i VÄNSTER varv också! -Om ni undrar så kunde hon knappt ställa sig till vänster när vi fick henne , nu kan hon nättoch jämt gå ner på tygeln i gallopp :D :D Alla andra gångarter går jätte bra !

Prinsen har fått mera kondition och vi har just nu börjat att studs träna han igen ! Kul att se att prinse-ponken är på g igen !


Tyväär blir det inget mera inläg idag då jag har musikprov imorgon :/



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0