Godmorgon

Själv vaknade jag vid 7 och tänkte gå ut och fodra hästarna men min snälla mamma gjorde det. Så nu ska jag släppa ut dem förutom Ubbe. Ska rida ut han en långtur först - mest konditonsträning!

Men ridpassen idag är upplagda på det här sättet:

Ubbe; Rida ut en långtur 1- 1-½ timme.
Palett; Rida ut en längre runda med henne också. 1 timme, lite mer.
Otto; Rids ut i 1 timma.
Zack; Skrittas ut i 30-40 minuter.
Cindy; Ska jag ha på släp efter Zack.

Men Cindy och Zack tar jag sist idag då det inte gör någonting att det blir mörkt om jag bara ska skritta ut dem. Men bloggningen kommer kanske inte bli den bästa då jag behöver städa mitt rum, plocka iordning lite grejer i stallet osv. Men nu har jag 15 minuter på mig att fixa tidinställda under veckan så det ska jag göra nu!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0