Gymnasium val

Sitter och letar efter gymnasie som verkar intressant som ger mig hästskötarexamen och tränare mm. Den får ju inte vara för långt bort utan jag ska kunna ta mig hem på ett lätt sätt och kunna åka och tävla genom att Mamma ska kunna hämta mig osv.
Så man kan ju säga att man har höga krav. De flesta ska ju gå på Lerum men det känns som att det inte kommer ge mig någonting. Jag vill gå med hästhästhäst. Jag var tveksam om jag skulle gå med häst eller inte då det kan bli för mycket men jag vill jobba med hästar.

Jag hoppas att jag har hittat något/några innan jag lägger mig idag. Och jag ska inte gå på Srg. Utan något annat. Tror jag precis hittade ett, yummi. Erbjuder extremt mycket men frågan är hur mycket allt kostar i slutet, hm..

Jag ber om ursäkt för ett rörigt inlägg men tankarna snurrar runt rätt bra uppe i huvudet!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0