Hästlista

Häst eller Ponny
Dressyr eller Hoppning
Fux
, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel
Varmblod eller Halvblod

Uteritt eller Träningspass

 


Vilken är din favorithästras? New Forest.
Favoritsyssla i stallet? Hästarna självklart men att pyssla och fixa.
Favoritkändis i hästvärlden? Världscupen's ryttare. (inte alla, men flesta)
Favorithäst i hästvärlden? Finns otroligt många.
Favoritridlärare? Anna & Emma Emanuelsson.
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu? Alla har sin del av mitt hjärta.

Hur många gånger har du ramlat av? X-antal gånger.
Har du ridit en hingst? Ja.
Har du någonsin blivit jagad av en häst? Tror inte det.
Har du vart med om en ridolycka? Ingen allvarlig nej.

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Mörkblåa, bruna, vita, jeans och 'orange'
Har du ridstövlar eller ridskor? Båda.
Vad är dina favorithästar för ras? Lite allt möjligt har dem i sig.
Andvänder du chaps? Väldigt sällan. Rider med jod-push eller stövlar.

Vad har du för storlek på din ridhjälm? 57
Hur högt har du hoppat? 160 cm
Hur många priser har du sammanlagt? OJ, ska räkna mina någon dag. Närmare 200 iaf.
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10? 7, bygger fortfarande.
Är hästar ditt liv? De är inte mitt liv men de har en väldigt stor del av det.
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Inga foto eller liknande men man ser rosetter och pokaler mm. Så man märker nog att jag är en hästtjej!
 
(pokaler till vänster på bilden)
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0