HOME

Nu har jag kommit hem och ridit både Ubbe och Otto. My red Zack och gick en promenad med Cindy och My fick rida Palett också så att jag fick draghjälp när jag red Otto.
Bra att ha systrar ibland ;)

Överlag hade jag jättekul med Jasse igår. Det behövdes och vi pratade igenom en hel del grejer i livet. Skönt att få vara med henne iaf, fina vän!
Men innan jag åkte till henne så klippte jag mig som ni säkert redan vet. Klippte inte mycket, toppade endast håret och luggen ska växas lång då jag har mittbena. Härligt!

Var på stan idag med Anna och Siri. Köpte chailatte som jag och Mathilda drack upp. Och om ni vill veta en ganska onödig grej så har vi ju temaveckor nu. Och på våra Eget Arbete pass så kan man ha spanska lektioner. Vi har haft så otroligt många vikarier som inte kan ett dugg spanska så nu lär vi oss en massa bra och framförallt viktiga spanska grejer. Och nu hänger jag med på riktigt och ligger inte efter och förstår ord mm. Så jag har nog höjt mitt betyg en aning! Glad tjej.

(puss och kram)
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0