Inget musik prov :D ;D ;P

Det blev inget musikprov idag ilf :D Musikläraren var sjuk , och han ville vara med när vi gjorde det!
Riktigt bra för min del , d jag inte han plugga så mycket som jag ville göra !

Dagens planer!

Rojsan:
-Borsta
-Rida ut en kort sväng -skritt-trav!-
-släppa ut i hagen (igen!) -då det inte komemer vara alltför sent en!
-Ta in henne och borta järnet!
-Bädda in henne med halstäcke och lindor -så hon inte får onödiga fläckar ! ^^

Prinsen:
-Borsta
-Rida ut/Galloppträna! (Medans Rojsan står i hagen!)
-Ställa i hagen , då det blir sent vid det laget och ganska mörkt!
-Borsta! (Igen !)

Inför tävlingen!:
-Putsa (Sadel,träns,benskydd o.s.v!)
-Packa ner täcken och schabrak.
-Packa ner hö , samt göra betfor.

Sen finns det säkert en massa andra saker som jag kommer komma på sen ^^

Förut fick jag reda på att jag ligger på MVG nivå i tekniken WIIHOOO!

Just nu har jag precis blivit färdig med en utvärdering över mina två projekt , som jag blev färdig med , och det blev 2 st A.4 !

REBECCA LEINONEN HAR OCKSÅ VARIT DUKTIG , SOM LIGGER PÅ VG NIVÅ :D :D  Och hon var bara med på 2 st lektioner -duktig tjej !
Hahah - det var ribbe som ville att jag skulle skriva ^^

xoxo''

-Kelly-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0