inlägg eller inte...

Jag vet att mina inlägg är otroligt tråkiga för tillfället. Jag hade inte heller gillat att läsa en massa text. Men faktum är att jag inte hinner göra en massa outfits, jag hinner inte skriva åsiktsinlägg. Min tid räcker inte till den här veckan. Hela den här veckan ink helgen som var har jag gått upp tidigt och kommit hem sent och ridit hästar tills klockan blir åtta-nio på kvällen.
Jag orkar inte skriva ett inlägg som bara blir felstavat och felaktiga ord i en mening. Ingen vill läsa en osammanhängade text. Så jag önskar er att ha tålamod i några dagar till med *dagen* inlägg. Men imorgon så har jag nog en hel del att skriva då jag ska trimma hästar tillsammans med tjejerna i stallet så jag kan ju skriva ner hur vi lösgör dom osv om det skulle vara hyfsat intressant?

Men som sagt, klarar ni hålla ut? Jag ska fundera lita på vad jag kan skriva ner annars får jag ta en kortkort bloggpaus och komma tillbaks när jag har lite roligare grejer att skriva om.

ni läsare är guldvärda!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0