Jag lever fortfarande !

Japp , som överskriften lyder -så lever jag fortfarnde !^^
Jag försöker hinna med att blogga så mkt som jag bara kan -lovar!
Idag var jag och kollade på ett pat converse -vita-skin-NAJS!- kanske blir att köpa ? hmm . men på andra sidan så hittade jag och familjen en affär som bara nästan sålde ''Dr.Martins'' så kanske blir att köpa sånn ist? vene ?
Imorfon blir det att verkligen shoppa loss (om jag hittar ngt som jag vill ha?) blir dock inte så svårt för min del då jag har ganska lätt för att hitta snygga saker-skkrryyytt!- he he he
Men vi får se !
Saknar min ponny som 17! skojjar inte ! , men jag vet att hon har blivit bar omhänden tagen , av Jenny-Gabbiihh och mammsen! när jag kommer hem ska jag puss otroligt mycket på henne, och sedan rida ut? ^^ :D :D :D saaaknaaar otroligt mkt !
Bilden för detta inläg får jag och min otroligt charmiga syster stå för ! ^^
xoxo
//kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0