KÄRLEK TILL ROJSAAAANNNN!

Igår var sista tävlingen för i år och rojsan skötte sig GALANT!

L.b- Låg tvåa länge , men sedan tog någon mig så jag blev 3a :D , så himla nöjd ! (0-fel!!!)
L.b+5(a:1:a , eller hur man nu skriver det!) grunden var l.b+5 och omhoppningen var l.a ! , och jag hade bestämmt mig för att VINNA! , så jag kom in till grunden och hon skötte sig jätte bra , sedan så taggade jag på henne och vi var riktigt taggade inne på banan , och dom ropar ut efter jag hoppat -''Och där har vi den nya ledaren!''- Kunde knappt fatta det själv ! Så jag hoppade av glädeje , sedan så skulle fanny gå in med Lasse  , så jag var inte alldeles för överspidad , eftersom att dom är så hinmla snabba!  Men tyvärr fick dem 4fel i omhoppningen :/ så då blev jag ennu gladare efetrsom att det var en chans för mig att vinna ! , men så ropar dem i högtralarna ! ''In på banan har vi Jenny Jansson--sedan , och där har vi vinnaren!'' Sista starten ! Men jätte kul för henne eftersom att det också var hennes sista tävling.


Världens BÄSTA tjej!<3<3<3<3

xoxo
Kelly wessling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0