Kyligt

Riktigt kyligt ute nu. Frost och hela grejen. Snön är rolig men kyla och hårda/halkiga vägar är inte min grej.

Red ut Ubbe i ca 45 minuter. Blev inte mycket trav alls pga hårda och halkiga vägar som jag beskrev ovan men jag pratade med min kära bästis dvs amanda liljevall!! Och pratade ut med henne om allt och om allt funkar så kommer hon till Alingsås på fredag så vi träffas.

Fixade det lilla stallet också. Vattnet hade frusit i vattenslangen - INTE KUL. Så Mamma kom med en vattendunk och fyllde på. Så nu står alla hästarna med icke fruset vatten och en massa gott hö.

Nu ska jag fixa iordning för morgondagen och sen kolla på filmfilmfilm!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0