Laddar inför veckan

Jag laddar inför veckan, en massa skola. Fast nej, jag taggar inte alls till skolan. Jag skulle lätt stanna hemma i flera veckor till och ridaridarida!
Men mina planer höll hyfsat bra idag om ridningen. Red ut Palett i skogen i ca 10 minuter och lite i paddocken. Jobbade mycket med bommar då höjden inte är något problem för oss utan jag ska kunna reglera galoppen och hon ska vänta ut hindret och inte springa i full fart mot det. Men hon gick förvånat bra idag och hoppas det håller i sig till träningen för Anna imon. Efter jag hade ridit henne i paddocken skrittade jag ut skogen i ca 15 minuter.

Zack och de övriga rörde också på sig.
_________

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort men jag tror DE HÄR TJEJERNA älskar mig. Haha, nej men eftersom de har skrivit så otroligt gulliga och snälla grejer om mig så är de faktiskt värda att få några rader om sig själva från min synvinkel.

Utan att avslöja vilka de är utan att NI har tryckt på länken ovan så säger jag såhär om första tjejen:
En tjej som har utvecklats enormt inom ridningen och har nu hittat en bra häst med en otrolig kapacitet och jag önskar de all lycka inför vårens starter och debuten i LA.

Tjej nr2 har två riktigt fina ponnys varav en va min en gång i tiden och även den här tjejen har utvecklats enormt mycket i sin ridning. Jag önskar också er all lycka inför årets sista starter och dina starter för våren.

Jag menar självklart att de har utvecklats bra. Jag hade kunnat skriva flera rader om dem men tiden räcker inte till...
Borde de få göra eget inlägg på bloggen och beskriva vilka de är? En och en skriver varsitt?! Ingen dålig idé får snacka med dem!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0