Lite om allt

Breaking dawn var verkligen riktigt bra! Men tror jag gillar Vampire Diaries mer... Eller jag vet att jag gillar programmet mer men ska kolla om på Breaking Dawn senare (hehe)


Ubbe- red jag i paddocken. Jobbade riktigt mycket med galoppen. Korta,länga,förvänd galopp, stor galopp, kortare galopp osv. Gjorde en hel del galopp ombytten också. Så han var ganska svettig efter ridpasset men joggade fram och av han i ca 10 minuter.

Palett- red Annika ut en långtur.

Otto- red My. Hon hängde med mig till paddocken men skrittade mest men travade även i slutet.

Zack. red jag ut. Ökade ganska mycket för att sen få tillbaks han snabbt men MJUKT. Och han har nog aldrig galopperat så snabbt upp för den backen som han gjorde idag men jag tog lite tyglarna och han fick en jättego och lugn galopp på ett litet tygeltag.

Cindy- longerade jag i paddocken med inspänning. Ville att hon skulle springa av sig en hel del men på RÄTT sätt.  Hon fick även ha lite bommar så hon fick tänka!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0