Lycka till Jenny-Penny!

Skit kul att se att du är så taggad inför tävlingen nu med Ubbe!
Du!?
Spöa skiten ur dem ^^
heheh - nä men jag vet att det kommer gå mycket bra ! det är det alltid!
Lycka,lycka,lycka,lycka TILL! :D :D
Vill också tävla :(
Jag har anmält mig till en tävling i Alingsås , och jag tror det är nästa vecka? hmm -då ska jag bara hoppa en klass (l.b!) Efetrsom att det är den lägsta , och vi inte är redo för l.a en! Eller jaa .. vi skulle säkert klara  det .. men jag vill blir ''färdig'' i l.b höjd innan jag skyndar mig upp till l.a ^^
Idag blir det att faktist köpa ngt ? Förhoppningsvis ? ;D
aja , snart blir det baby-sim med lillan !<3<3
xoxo
~Kelly~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0