NOLLADE

Super duktiga Ubbe nollade LA+5 dvs 115 cm! Kom 12 av 18 placerade. Men av alla starter kom jag 12a av 74 starter.
Red inte för någon placering utan ville ha ett flyt och det fick jag. Iochmed att vi fick 2 ner igår och nolla idag gick vi vidare till A-final där går det i Msvb (120cm)
Usch vad bra han är. Jag älskar dig en massor Ubbis!<3

Det är omvänd startordning också. Så den som har haft bäst resultat startar sist. Det var 25 som gick vidare och jag gick vidare som nr 10. Startar sent imon då det är Consolation imon innan det är min tur. Min syster gick vidare till Consolation så vi får vara där rätt tidigt ändå.
Hoppas allt det här håller tills imon!
ÖVERGRYMMA PONNY, SÅ JÄKLA STOLT ÖVER DIG!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0