Over and out ...

Riktigt bra helg jag har haft!
Lördag- Tävling på Alingsås med Rojsan. Jätte bra start , inga problem , inget absolut INGET!, men sn så kom jag mot sista hindret i grunden , och jag började greja för mycket med munnen .. så vi hon petade .. (skit på ryggen!)
Söndag-Klubbtävling på LERK . och Jag hoppade sexåriga valacken Cato. Jätte duktig , då det var andra gången han var inne på en bana själv :D , Dock stannade han på trean , för att det var läskigt ^^ Duktigduktig"

Nästa helg blir det att tagga Uddevalla då jag ska hoppa l.b - l.b+5 ! Ska bli jätte kul :D :D :D :D
Sedan så ska jag dressyr träna både Lördag och Söndag.


Lite smått suddig bild , men se så hon har utväcklats ! vad högt över hon är !<3<3

xoxo
-Kelly-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0