Planer för Söndagen 13/11

Planerna för dagen idag är att rida och fixa.
Ska rida ut Palett då hon ska gå Anna träning imorgon då Ubbe har hoppat i helgen och Zack tar det somsagt lugnt!
Otto ska ridas ut. Zack och Cindy ska ut dock ska Cindy få gå på mjukt underlag då hon är ömfotad. Hennes hov börjar bli bättre så snart kan det slås på en sko.
Ubbe ska skrittas ut. Han var så duktig igår min fina prins!

Ska packa ur bilen och mocka stall osv. Imorgon är det skola och jag har inte vart på skolan över 3 veckor(!) Härligt med prao och lov. Men som tur är slipper jag gå upp överdrivet tidigt då jag har sovmorgon imorgon! Vet inte hur jag ska orka med skolan den här veckan. Under de här 3 veckorna har jag vart vaken långt in på nätterna och gått upp tidigt för prao och tävlingar. Men det ska nog funka, tror jag!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0