Regn - Hagel - Regn

Offrade mig själv att gå ut och rida Palett idag, Vilket jäkla väder, helt sjukt hur tråkigt det är att rida i spöregn men inte nog med det, när jag var påväg hem så började de hagla. Inga små bitar heller...

Men jag kände lite på Palett och hon var pigg och framåt så det känns bra inför morgondagen. Men jag och Emily putsade nästan alla våra grejer i sadelkammaren. Hon putsade sina grejer och jag mina.

*7 träns
*6 förbyglar/martingal
*3 sadlar
*X-antal benskydd
*3 magplattor

Sen så har jag 2 träns till + en sadel som är i det lilla stallet så tror jag putsar det imon. Sen är det en massa hjälptyglar,selar osv som är kvar men det var helt okej att pusta för engångsskull faktiskt med hög go musik!!

Nu ska jag gå ut och fodra alla hästarna, uppdaterar er som småningom. Ska städa klar rummet nu och ta in en massa julpynt(lampor) så vi får se när jag uppdaterar!

Så sant som bilden säger ovan!!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0