Resultat 12/11

Hoppade Ubbe i Alingsås idag.

LA- Var en ackulumator, dvs en bana UTAN omhoppning ink ett joker hinder. Man räknar ihop poäng och den som har bäst poäng vinner. Alltså om du river 5:an så får du 5 minus= inte bra.

Men idag var Ubbe på topp och vi hoppade banan med ett bra flyt och vi klarade Jokerhindret. Vi var också det enda ekipaget i D-ponnyerna som fick fullpott poängmässigt. Det blev en vinst för mig och Ubbis!

MSVB- Detta var en A:0. (utan omhoppning, går på tid direkt)

Han kändes väldigt bra på framhoppningen och det höll sig på banan också. Ingen svårbana överhuvudtaget men det var många felare och endast 2 nollor. Jag och Elvira Henningson var nollor men hon hade en bättre tid än mig så jag slutade på 2a plats. Jag red inte alls på tid utan vill som sagt ha ett flyt.

SÅ två rosetter hängde med hem och pengarna tillbaks på TDB. Vilket min mamma gillade och hon var riktigt nöjd idag och tyckte det såg fint ut. Många runtomkring som tyckte det såg bra ut och grattade mig. Inte så att jag tänker sitta här och skryta men jag är verkligen superduper stolt över min prins!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0