Resultat 6/11

Förlåt för tidigare inlägg men tyckte att det är så otroligt ledsamt att hästen avled. Usch! Vila i frid!

Och till något lite roligare och bättre. Kom vidare till A-final idag. Och skulle hoppa en MSVB (120cm)
Eftersom jag har nerver som blir extremt nervösa så gick jag banan i början och inte när D-ponny ryttarna kan göra det innan klassen. Men idag var jag inte alls nervös.
Han kändes jätte fin på framhoppningen och välframme för handen. När vi kommer in till banan så är det inte högt. Tror det mest är för att jag börjar vänja mig vid höjden.

Jag satte upp ett bra tryck i galoppen och hoppade en bana med 11 hinder varav 14 språng. (trekombination, tvåkombination)
Vi PETADE dock 2 i trekombin men bommarna rullade precis och jag hade inte turen med mig. Men för övrigt så hoppade han grymt bra och hoppade mig ur sadlen x-antal gånger men han var riktigt fin.

Och jag tänker nu på att jag hoppade en nationell msvb som Gadden har byggt. Han bygger teknisk och maxade hinder på alla sätt och vis. Och jag och Ubbe klarade det!!
Så otroligt stolt över Ubbe, fina kära ponny. Slutade totalt på 11 plats av 20 starter i A-finalen men sammanlagt kom jag 11 av 81 starter. Jag menar - hur grymt?

Älskade Ubbe, du är galet bra!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0