Rosetter 2011

Rosetter från tävlingar iår. Finns säkert en och annan till som råkar ligga kvar i bilen men det spelar inte sån jätte stor roll.

Kantjes Urbion!

Fr V.
5 vinster (LA) 2 blåa (en LB och en MSVB) 2 gröna (en LB och en LA) 3 vita (en LB+5, en LA och en LA+5) 2 CR på LB och LA(nolla)

Jag är otroligt nöjd över våra tävlingsresultat. Vi har kvalat in till msvb, vann hela DIV1 och kvalad till eliten. Vinst i våran debut i LA mm. Ett toppen år helt enkelt och vi avslutar med flaggan i topp med en vinst i LA och en 2a plats i MSVB.

Sörbys Zack!

(Ubbe's är över, så de nedanför)
Fr V. 6 vinster varav 4 i DIV2. De andra två indu. 2 blåa(LD+5, LC) 1 grön. Hans första start i avd A och tar en 5:te plats.¨

Han har verkligen bevisat iår att han är grym. Vi går in som sista ekipage och måste sätta nollan för seger, han gör det coolt och vi vinner även indu. Vi kvalade in till LB. Vinster och placeringar i VARJE DIV2 omgång. Otroligt hur bra han är!

Kingsby Thistle!

Har inte tävlat han de senaste halvåret, endast DIV 1 och någon tävling efter det. (pga längd)
Fr V. 2 vinster (Skol-DM) 3 blåa (2 LB och en LA) 2 gula (två LB) 1 grön (LB)

Jag blev för lång. Så vi avslutade med flaggan i topp med en 2a placering. Vi har haft vårat och om han var större så skulle jag aldrig vilja släppa han men han och min syster har redan fått några framgångar. (Kvalat till Semi-finalen i Gp-ponnyn)

Cindy!

Har endast tävlat i DIV 2 omgångarna + Gp-ponny kvalet och Nääs iår. Då fokus har vart på de andra hästarna, nästa år blir det mer tävlingar för hennes del.
Fr.V. (en blågul ska vart med på bilden, glömde men en vinst i LC+5 på Nääs) 1 gul (LC+5) 1 grön (LD+5) 1 vit (LB) Gp-ponny rosett, deltagande i gp.

Vi har haft ett riktigt roligt år och med de få starter vi har gjort så har vi gjort bra resultat. Hon gjorde det hon skulle riktigt bra och jag är så galet nöjd över henne!


Det har varit ett grymt år. Om ni ser den silvriga rosetten till höger på mellanraden så är det när jag kom 2a på en ridskolehäst i vintras i stilhoppning. (stolt)

Men jag bockar och bugar över att jag får chansen att ha övergrymma hästar. Och jag hoppas att det går bra för mig och Palett imon då kan vi få ytterligare rosetter hem. Ska hänga upp de här snarast och ge mina hästar extra godis! Ni har ingen aning hur stolt jag är över mina ponnys, de imponerar mig gång på gång och bevisar att de är bäst på tävlingsbanan!!

/jenny. (förlåt för dålig kvalite på bilderna. Tog med webcam)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0