Så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nöjd !



Jätte nöjd med Rojsan idag!
Jag ska somsagt vara med på luciafirandet på LERK , så jag ska rida kadrillj (För er som inte vet vad det är så rider man ett dressyr program flera stycken!) Jag kunde inte programmet så himlans bra , då det var första gången jag var med och övade. Men ilf, Eftersom att jag var så himla koncentrerad på att veta vart jag skulle , och bara lirkade lite smått och var lugn hela ridpasset , så gick bebisen som en klocka ! Nere på tygeln hela tiden , med öronen rakt ut. Alltså var hon väldigt avslappnad och trivdes att vara där nere. Så är jätte nöjd med henne idag.

''Känns verkligen som om att vi börjar hitta varandra i ridningen, pusselbitarna börjar falla på plats. Det är inte längre att jag måste bli helt genom svättig efter varje ridpass , utan man känner en stor skillnad i min ridning. Jag vet hur jag ska ta ur mig vissa sitvationer , som jag förr inte hade någon anining om innan!. Så stålt över min ponny som kommit så himla lång i utbildningen på denna korta tid jag haft henne. Utan dig hade jag inte varit den ryttare som jag är idag!''





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0