skolan - inte kul

Skolan var ju allt mer än kul. Det ända som gör det värt att gå till skolan är mina otroligt fina vänner och sen självklart för att komma in på ett gymnasie.
Men efter skolan missade jag min halv 4 buss så jag tog 4 bussen. Och min roliga och snälla vän Emil var med så vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Imon kommer min bästis till Alingsås, Amanda Liljevall. (http://amandaliljevall.blogg.se) Och om allt funkar så hänger hon med hem och sover över till Lördag och hänger med på tävlingen!

Zack jobbade jag lite i paddocken, lite trav men det var ganska hårt så kunde jag bara rida på spåret där det var mjukt men skrittade ut han sen i 10 minuter innan min syster ville rida ut han. Så hon red ut han i 15 minuter. Sen red jag ut Cindy i 20 minuter. Ubbe, Palett och Otto vilade. Hinner tyvärr inte med alla så får priotera de 'viktigaste' först.
Dvs om någon/några hästar ska tävla en helg som kommer går oftast de i första hand men sen rids de övriga emellan - självklart!!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0