snabbt inlägg

Jag är så otroligt trött och slänger upp ett superduper snabbt inlägg.

Skolan rullade på idag och vi fick dansa juldanser. (traditon att göra på lucia dagen) så idag övade vi. Fattar inte varför jag skippade idrottslektionerna när det var dans. Så sjukt kul, dock har jag ju inte skippat alla danser i 2 år men någon gång ibland. Go klass har jag iaf!

Degade i stan och käkade mat med Jack innan jag tog bussen hem. Pratade i telefon med flera goa människor tills jag kom hem då jag hjälpte mamma med stallet och fixade det lilla stallet själv.

Zack och Cindy vilade idag. Ubbe red ett riktigt hårt dressyrpass och ska gå ett lugnare imon för att sen träna på torsdag. Otto och Palett gick jag ut med samtidigt som jag pratade med bästis, Amanda plus att jag fodra hästarna i stallet samtidigt - status! ;)

Nu ska jag kolla på film och bara chilla.

/jenny

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-tisdag-4.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-11-29 @ 20:49:24
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0