Kval 2

Idag är det alltså Kval 2 som går i LA+5.
Min fina prins fick sova med fleecetäcke ink lite tjockare täcke över. Nymålade fötter och nyklippt man. Borstad och flätad.
Allt för den bästa!
Idag blir det inga knoppar. Känner att jag behöver ha lite man att grabba tag i när han hoppar mig ur sadeln. Inte så lätt att ta tag i en knopp!

Startar tidigt och idag börjar de med D-ponny först och sen neråt. Har startnummer 7 vilket är bra för då hinner jag inte bli nervös eller se banan svårigheter då jag lätt kan krångla till det på en linje när det bli högre. Jag rider hellre på känsla och tänker inte på vad som är svårt eller inte!

Hoppas Ubbe är på bra humör idag, en go och glad kille! Precis som igår.

FOTO: Agnes Lewin. (LA i LillaEdet)
/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0