ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!


Idag gjorde hon det .. hon vann mitt hjärta -IGEN- ..
Jag bestämmde mig för att jag bara skulle rida rätt , inte rida några fel vägar.. vi klarade det!
Hon gick i form i stortsätt HELA programmet!
Fick tillochmed några (8) or :D :D :D

Vi slutade på -173 p och 64,07% SJUKT BRA ! vinnaren hade 200p (en grymt duktig dressyr ryttare!) , så jag var absolut skit nöjd. Tyvärr blev det ingen placering då det bara var en förtsa placering , då det var för få startaden i min klass. Annars hade jag faktist kommit 2a :D :D
Käröek till min häst. Även om det blåste , så klarade vi det.. Även om jag var sjuukkt närvös, så klarade vi det!
KÄRLEK TILL MIN UNDERBARA PONNY!

-Idag kome fakist några fram och sa : Gud vilken skillnad det är på både hästen och dig ! Jätte bra jobbat!
Känndes rätt najs ;)

xoxo

-kelly-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0