Tävlingsäsong

Sitter och funderar just nu på hur min tävlingsäsong har varit. Rosett efter rosett, men även en och annan uteslutning. Men detta har verkligen varit ett toppen år.

Ubbe:
*Vinst i debuten i LA
*Div 1 vann och upp i eliten
*Kvalad till MSVB med 2 segrar och en 2a plats i LA. Alltså placerad varje gång.

Cindy:
*Vinst i LC+5 på Nääs.
*3:dje plats i Div 2 finalen indu.
*Nollade LB+5.

Zack:
*Fått placering varje Div 2 omgång ink 2 indu segrar.
*Kvalat in till Avd A i LB.
*Nollade sin första LB+5 någonsin idag.

Lite kortfattat resultat, bra resultat. Finns ju otroligt mycket mer men det blir alltför långt inlägg. Om ni vill se resultat från tävlingar kan ni klicka in er på 'Tävlings-resultat' till höger under namnet Kategori(er)
Men nu har allting släppts och jag hittat mestadels knappar på mina hästar.

Palett har jag börjat hoppträna och ska ut och tävla henne nästa år.
Otto är igång och planerna är att träna ännu mer nästa år och åka ut och börja tävla han.
Eliten med Ubbe.
Förmodligen Zack och Cindy i DIV 1. Inte helt klart ännu.

Så 2012 kan bli ett bra år, det SKA bli ett bra år. Hästarna är helt amazing. De är verkligen otroliga. Men några av mina hästar ska ställas av från tävlingar och träningar inom kort medans vissa ska hållas igång osv. Ni kommer märka det i bloggen. Nu ska jag kolla på film och somna i hyfsad tid för att kunna rida flertal hästar imorgon!

Foto: Agnes Lewin

Foto: fotokillarna.se

Foto: Linnéa Wijk. Bilden är från en film från en träning som gick helt galet bra!
GODNATT
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0