Tömkörning

Tömkörde Otto,Ubbe,Thistle och Lilleman idag. Thistle och Lilleman tog jag då de vilade igår och min syster var iväg hos en kompis, Ebba nu skulle hon iväg till en s.k 'fest' (kalas) hos Felicia. Men hästarna gick 15 minuter var idag så jag gick lite mer än 1 timma. *stolt*

Imon ska jag klippa mig + färga mitt hår mörkare. Sen ska jag till Jasse och sova där. Så stallet och hästarna ska fixas och så imon.
Planer för morgondagen.

Min ena syster ville rida Zack så det får hon lov att göra och jag tar hand om Cindy. Rider ut Ubbe och får se om jag hinner med Otto. Mamma kanske tar han och sen skrittar jag eller My ut Palett. Beror på hur mycket vi hinner helt enkelt.

Så sant ^
Tidsinställda ska fixas inför veckan mm.
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0