Träning - Palett

Usch vad bra hon gick idag. Hade sist för Emma lite svårt att reglera galoppen men jag förväntade mig inte speciellt mycket då det var ett tag sen hon var ute och jag inte hade hoppat henne mycket men idag gick hon som en klocka!!

Framridningen så gick hon kanon, slog med huvudet några gånger men så fort man sysselsätter henne funkar det riktigt bra. Hoppningen satt som en smäck och jag hittade distanser på alla hinder som var perfekta. Kunde även reglera galoppen otroligt bra och Emma hade pratat lite med Anna om Palett och Anna tyckte nu att det såg jätte bra ut och hon tycker jag ska ut på banan så fort som möjligt nästa år för att nu har jag en häst med otroligt kapacitet och spänst.

Kändes bra att få såna bra lovord från Anna idag. Börjat hitta lite knappar på Palett nu och vi kommer mer överens. Hon var högt över alla hinder och inte i något hinder. Och Mamma var lika nöjd som alla andra föräldrar som har sett Palett i sina galna 'kick-tider' så nu visade vi att Palett fortfarande kan! (haha)

Lite synd att vi inte filmade det för den känslan jag hade på hennes rygg idag var helt amazing! Finns inga andra ord. Men jag måste skriva något ord till Amanda L, (ponyryttarna.blogg.se) att du och Twixan gjorde en grymt bra träning idag. Ni passar läskigt bra ihop gumman!<3

/jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

aww tack gumms <33 har sluutat blogga där nu ....piiiiiip ;) <3puss

2011-11-14 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0