Ubbe klar för natten

Nu står Ubbe med flätad svans och lindade ben. Finaste killen ska få det bra.
Fick en fråga på tidigare inlägg om jag lindar mina hästar varje gång jag tävlar, och Nej. Det gör jag inte.
Jag lindar bara när det är meeting eller när det är en tävling med höga klasser.

Imorgon ska Ubbe gå somsagt LA - MSV d.v.s 110-120 cm. Och då lindar jag hans ben!

Har dock inte packat något i bilen då pappa kommer hem senare med den bilen vi ska ha. Men allt är putsat och klart. Jag har ett JW-schabrak som jag lånar ut av en vän, Klara. Det är svart med guldiga kanter. Snyggt och stilrent.

Filmberoende som jag är så ska jag sätta på en film och kolla. Men klockan är ställd på 06.00 men går nog upp runt halv 7. Men jag säger godnatt nu och ses imon!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0