Ubbelito

Nu står Ubbe precis som igår med lindade ben(paddar under), flätad svans, 2 täcken och nymålade hovar. Det spelar ingen roll om jag ramlar av eller om vi vägrar ut oss imon eller om vi får ett pet eller river alla bommar. Jag älskar Ubbe precis lika mycket, han är underbar på alla sätt och vis!

Imon blir det somsagt 120 cm. Bara 5 cm upp men hoppas att det inte blir för tekniskt. Men jag är nöjd att jag har kommit runt de här banorna som vart. Tekniska så det tjuter i öronen men ändå riktigt kul!

Nu måste jag hoppa in i duschen innan jag lägger mig. Så otroligt trött och att gå upp 5 varje morgon är ingen hit. Kan inte somna tidigt heller...
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0