Uteritt för alla

Red en hel del hästar idag med. Började med att rida ut Arwen tillsammans med Sofia, Matilda och Linnéa tror jag hon hette (?) Efter det red jag min kära underbara Nico som har blivit en av mina favoriter i stallet. Och efter han fick jag rida Bella. Disa är ganska kär i den hästen som jag har förstått det och jag förstår henne verkligen! Senare mot eftermiddagen red jag min absoluta favorit, Niki. Riktigt rolig häst att rida.
Alla hästarna fick ridas ut i en timma idag.

För deras del så ska alla hästarna trimmas i manegen imorgon då det inte gick att göra det idag pga nytt underlag ink att de gjorde om lite. Så nästintill alla ska trimmas förutom två hästar som ska ta det lite lugnt!

Jag kom hem vid kvart i fem och skynda mig in och tog en macka innan jag red ut Ubbe. Travade och galopperade en hel del i en bra form. Inte för låg och inte för hög. Var ute i ca 30 minuter. My red ut Zack och Lana.
Jag skrittade ut Palett barbacka med Otto i släp. Hämtade upp My som tog Otto så att jag kunde ta Cindy i släp. Var ute i ca 30 minuter därmed. Fixade stallen osv.

Nu är jag som vanligt helt slutkörd...
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0