Visste ni...

När Amanda var här i fredags så fick hon en riktigt 'Städ-kick'
För när pappa slog på en sko på Cindy så fick jag hålla i henne då hon inte ville stå stilla och när Cindy var klar hade Amanda vikt alla täcken,schabrak och städat ihop allting i sadekammaren. Sopat och slängt massa pappar som låg på golvet.

Det var verkligen behövligt då det oftast blir att 'slänga' (missförstå mig rätt) in grejerna i sadelkammaren. Alltså att senskydden är inte ihopknäpta och schabrak på sadlarna och tränsen hänger på fel ställe men nu när det ser så otroligt fint ut vill man inte sabba det så vi ska försöka hålla det såhär städat.

Och jag är otroligt tacksam för att Amanda ens orkade städa och vara med mig hela dagen. (haha)
Love u girl!

/jenny


Kommentarer
Postat av: amanda

love u 2 <3 emily tog btw kort på det ... xd

2011-11-21 @ 23:46:32
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0