Visste ni ...

att i helgen var det min tredje MSVB med Ubbe för iår?

Efter allt slit som vi har gått igenom tillsammans så har det varit värt det.
Nu har allt börjat släppa för oss och om jag och Ubbe får tävla i mer en ett år tillsammans till så vet jag att drömmen att få hoppa SM inte är långt borta...!

Ni tänker säkert såhär nu " hur kan hon tänka att SM inte är långt borta när hon 'bara' hoppar msvb?"
Men ni har ingen aning om vilken kapacitet den hästen besitter. Och jag tycker inte ens 120 högt längre och jag vet att (om vi får hoppa msva) jag kommer tycka 130 är högt första gången men det kommer släppa. Precis som det har gjort i 120.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0