2/10


Zack - skrittades ut i ca 20 min. Tog det bara lugnt, travade lite någon gång men annars bara skritt.

Cindy - hade jag på släpp efter Zack. Hon var trött efter igår och hon hade lite träningsvärk så strechade henne och pysslade om henne. (zack med) Cindy fick en massa medel, haha det låter ju lite speciellt men hon fick biotin och en massa hovolja på sina kära fötter, liniment på sina ben.

Ubbe - galopperade jag en hel del. Han var riktigt stel i höger och galopperade bara på stället i högergaloppen så jag tog tag i det och mjukade upp honom. Sen blev både formen bättre i högergaloppen som också blev rundare.

Goliat -
jag fick även rida min systers b-ponny. Han gick högt upp med huvudet och sprang. Detta gjorde inte saken bättre att sadeln var riktigt liten men jag red utan stigbyglar så jag påverkade hans form och hans fart. Han lyssnade riktigt bra och formen blev bättre ju mer jag lösgjorde honom. Så jag tror jag får dressyrjobbet eftersom Emily har för korta ben.

Otto - vilade. Pappa hann inte slå på en sko då Ubbe och Lilleman behövde nya runt om och pappa gjorde en massa idag men Otto klarar sig min stora bebis.


bilden står vi snygga nääs-tjejer för. När det gick grymt för alla på nääs tävlingen för några veckor sen :)
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0