älskar fredagar

Jag älskar fredagar. En riktigt go dag var det iaf.
Skolan rullade på och sen mötte jag Siri och Amanda på terminalen och vi tog en sväng på storken och kollade affärer. Tog min buss hem och flickorna stack till donken, tjocka som dom är. Nej nu var jag taskig. Ni vet att jag älskar er ändå.

När jag kom hem fick jag hjälpa till att fixa min syster, My som skulle på disco. Så fick fixa hennes hår mm. Sen ut till stallet och fylla på vatten och lägga in mat. Att få upp hösilage balen tog flera år kändes det som. Jag fick inte upp den men efter många klipp med sax/kniv/ryckmanskam/dragkamp med plasten så fick jag upp den.
Slängde in hö och tog in hästarna.

Fixade sen lilla stallet. Mockade och gav de mat + tog in dom. Så han tyvärr inte rida någon häst idag. Men imon blir det att gå upp i hyfsad tid för att packa osv inför söndag + knoppa 2 hästar... Kanske 3. Så får se hur det blir med bloggninen, kan bli rätt dött.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0