Dagen 31/10


Ubbe - red jag ut. Mycket konditions träning + klättring.

Zack - skrittade jag ut. Travade även en liten bit på vägen.

Goliat - fick rida min syster's ponny Goliat. En ganska stor och biffig b-ponny. Jag fick äran att rida dressyrpass på honom då Emily inte når om honom med sina korta ben och han kräver rätt mycket. Red ut ca 10 min innan jag till paddocken och lösgjorde honom mycket i bogarna ink korset. Mjuknade upp väldigt bra i slutet av ridpasset.

Otto - det blev mörkt och min syster var alldeles för seg så jag tömkörde han i ca 15 min. Klättrade en hel med honom så även jag fick träning.

Cindy - har tappat en framsko. Visste att den skulle åka -.-'

Bilden har ingenting med texten att göra men tyckte den var så söt så den kunde få komma upp!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0