Dagen i text

Dagen började med 2 timmars svenska vilket flöt på riktigt snabbt. Sen matte i 45 minuter. Vår idrott var inställd då vår idrottslärare shoppar i London(!)
Men vi fick automatiskt 3 timmars håltimme. Så jag och min kära vän Jennifer åkte hem till mig och red lite ponnys. Hoppade lite smått med Zack och Cindy. Red sen ut Zack och Lana. Inte långt utan skulle skrittat men blev lite galopp och allmänt kul ridning - riktigt kul ridning!

Sen tillbaks till skolan vid halv 2 för Musik. Gjorde inget vettigt då vi hade vikare där. Slutade vid halv 3 och mötte upp min bästis Amanda Liljevall vid terminalen. Var så skönt att prata ut med henne och du ska veta amanda, att jag finns här dag som natt för dig! <3
Emil var med på tjejsnacket men sen en efter en kom och sen var det hästsnack på högnivå. Alla hästtjejer + Emil.

Tog bussen hem och har nu ridit Ubbe i hagen med bommar och konor dvs mycket dressyr/markarbete idag.
Otto red jag ut lite på vägarna utan krav. Galopperade mycket och gjorde en del galoppombytten.
Palett red jag ut barbacka vid halv 8 och tog det lugnt.

Imon ska alla hästarna gå + min rum ska städas och möbleras klart!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0