''Dagens'' låt !<3

Jag har dagar då jag bara lyssnar på ''dunk-dunk'' låtar , medans andra dagar består av ''laaaallaaa'' låtar! OCH IDAG! så är det ''laaallaaa'' låtarnas dag ! och den låten som jag fortfarande står fast av som är den BÄSTA ! är
-Superman av Joe Brooks!

Vad tycker ni?
Den tycker iallafall jag är en underbart FIN låt med bästaste texten! LOVE till den asså!

Och till ngt heeeellllt annat!



TAADDAAAA !
aah ni fattar nog?

Idag ska hon få vila , då jag måste plugga matte inför provet på onsdag !
Imorgon ska jag kanske , men bara kanske rida ut med Rojsan. Men eftersom att jag har ett ''viktigt'' prov dagen efter får vi se..
Onsdag är det som vandligt hoppträning.
Torsdag blir det galoppträning!
Fredag blir det att ta det lungt , eftersom att vi inte vet om jag ska tävla dagen efter!(står just nu på väntelistan-kungsbacka! )
Lördag blir det kanske tävling :D :D :D :D :D :D !!!!!!
Sen sist men inte minst så blir det ennu en vilodag på Söndag, om jag tävlar dagen innan ^^!


En go liten bild som Agnes tog på mig och Rojsan!<3







Ibland har jag nästan glömt bort hur mycket jag verkligen saknar dig .. men när jag minns dig blir allt ont glatt.
Men det värsta av allt är .. när jag tänker ofta på dig så får jag tillbaka kännslan från den dagen då jag körde ifrån dig .. Hur du stog och ropade efter mig i hagen och hur förtvivlande du sprang fram och tillbaka... kanske var det ett misstag , kanske inte. Men jag vet innerst inne att jag ALDRIg kommer träffa någon som du .. min underbara stjärna från ovan !<3
Love you !<3<3
xoxooxoxo
//kelly

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du ska tävla på LÖRDAG :D för du står med på starlistan på equipe :D

2011-10-11 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0