Dagens ridpass 7/10


Ubbe - red jag ut. Låg form med mycket styrke träning dvs, klättra.
Cindy - longerade jag i paddocken. Hon lyssnade väldigt bra och var lydig genom hela passet.
Zack - red jag ut. Mycket konditions träning.
Otto - fick nya skor så han ska jag rida ut imon.
Palett - tog Annika hand om. Det gick bra och hon var väldigt pigg enligt Annika men hon tyckte det var kul och stannade och putsade Palett's grejer.

Så även om jag var sjuk så fick jag ta mig i kragen och gå ut. Jag ska tävla på söndag vilket innebär att hästarna måste gå, hur sjuk jag än är.
Men som tur är så spydde jag bara EN gång igår och inget mer så jag mår mycket bättre nu och ska fixa tidsinställda inför veckan som kommer.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0