dagens ridpass

Red ut Ubbe med en slags gummi snodd. Svårt att förklara i text och vet inte vad den heter..
Skriver mer i ett utförligt inlägg om den om någon undrar vad det är. (fråga då)
Men Ubbe skötte sig riktigt bra och han slappnade av och gick i en bra form i alla gångarter.

Cindy longerade jag med snodden. Hon gick lika bra.

Zack gjorde jag många intervaller på vägen och paddocken. Avslutade sen med en skrittur i skogen.

Otto tömkördes pga att han är alldeles för bråkig på ryggen när man rider ut han själv. (trotsåldern) Och min syster hade ridit alla sina men annars hade jag ridit ut med henne.

Mockat 4/9 boxar. Fyllt på vatten och lagt in havre och hö 9/9 boxar. Hjälpt pappa med traktorn.
Så efter en hårddag ska jag kolla på film och ta nya tag inför imorgon!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0