FAN !

Jag skrev värsta långa inläget om min dag .. men sen råkade jag trycka på ngn jävla knapp så den gick till start sidag .. och nu finns inte inläget i Utkast .. S.O.R.R.Y.! Orkar inte repetera HELA dagen ^^ Men den var kul med mycket skratt :D

Nu ska jag slänga i mig lite mat , och sedan KANSKE ta en liten powernap , eftersom att jag nästan somnade på mattelaktionen idag 'oppss' så ja det behövs ;)
Sedan måste jag dra ner till stallet för att hoppträna Rojsan och jobba musklerna ;)

Och BTW när jag senare kommer hem från stallet kommer jag få en 2 rätters middag av min älskade mamma LOVE YA !
hahahah mohhahahahah !!!


Ni är de vakraste jag vet !<3
Love yaah !<3

xoxo
//kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0