fint väder ger upp

Det fina vädret som var idag gav upp senare mot kvällen men hann longerade Zack och Cindy.
Zack skötte sig riktigt bra och travade på bra.
Cindy släppte efter grymt bra i höger sidan (stelare i den sidan) och vi fick lugn trav med ett bra steg + trycket!

Nu är jag så galet filmsugen att jag ska gå upp på mitt rum till MIN data då jag sitter vid Pappas som inte har någon film alls. Vet inte vilken det blir men får kolla på en jag har. Men innan det så ska jag äta något och fixa lite småfix. Skriver mer imon!


Ta inte bilderna alltför seriösa ;)
/jenny

Kommentarer
Postat av: amanda

SNYGGING

2011-10-05 @ 17:27:18
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0