första dagen PRAON

Idag var det alltså första dagen på praon. Det började helt fel.
Disa och fipplade med bussen. Slutade med att Disa missade den och jag satt själv. Gick till fabriken och trodde det skulle vara längre men visade sig vara 4 minuter dit. Satt på en stenmur och målade/skrev till 10. Mötte Disa och det visade sig också att personalens chef hade glömt att säga till dem att vi skulle praoa där.

En chill dag och personalen är grymt roliga och jag har nog inte skrattat så mycket på flera veckor men det var en konstig men rolig dag. Fick gå vid 2 istället för 5. Missade 2 bussar men sen kom en 3:dje precis efter. Tog tåget och sen satt jag på terminalen när Disa gick hem. Mötte sen upp Erik och Gunnar på Venezia (pizza) Och träffade härligt folk därefter.

Bussen hem och jag låg och halvsov. Tuffdag ändå, eller rolig så man blev trött ;)

Imon taggar vi om och har lite mer koll på saker och ting.

Nu ska jag ut och rida Ubbe. Ska även packa och fixa inför imon då jag ska träna och kommer hem lite senare. Zack och Cindy ska promeneras ut pga mjölksyra mm. Så får se hur mycket bloggning det blir. Men tidsinställda är fixade under dagarna!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0