gbg horseshow ! 2012

Helt sjukt att det redan är 2012?
känns som om det nyss var 2007? eller ngt?
ilf .. Är det bara jag som redan nu är taggad på Gbg horseshow ? ska bli jätte kul :D
Detta året ska jag beställa biljätter mycket tidigare så att jag får bra platser , så att det inte blir jobbigt som förra året!<3 Men jag har en så länge en top 10 lista på saker jag vill/ska köpa :D












1.Kingsland dunväst. (marinblått)
2.GlenGordon Schbrak (ljusblått)
3.John Whitaker ridbyxor (marinblåa)
4.HV Polo Schabrak (rosa)
5.HV Polo Schabrak (Marinblått/lila)
6.Swarovski Pannband. (Vitt-med skyftningar av olika färger!)
7.Kingsland pannband(Marinblått!)
8.Kingsland Tröja (marinblå)
9.John Whitaker ridbyxor (marinblåa)
10.Equline strumpor HELLO KITTY! eftersom att jag samlar på ridstrumpor MÅSTE jag ha dem .. min kompis Fanny Teibl som har exakt lika dana , tycker de är grymma!<3

AJAAA A . nu ska jag sova xoxoxo

//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0